when Stachursky's CD appears in your bag

24 stycznia 2010

Chyba znowu czekają mnie poranne mdłości.

Alejądro, chodź do mamusi.



Drogi pamiętniczku!
Nie mam djarumów, nie pieprzę się z nikim, nie chodzę do kościoła, nie bywam na libacjach, nie chodzę z NiMii ;*** nA lOdoWiskO (no dobra, raz mi się zdarzyło), generalnie moje życie jest nudne i w ogóle żadnego giermka pentakli w pobliżu. Cytuję piosenkę fajną co znalazłam na jutubie jak wpisałam "ostra muza":
such a lonely day
and it's mine
the most lonely is day od my life
Dziękuję, że mnie słuchasz, pamiętniczku! <3
Ania


Dzisiaj rano przez dwie bite oglądałam wróżbitę Macieja w Kosmice TV i zaczęłam rozumieć jego techniki działania. Mama mówi, że na UMK można studiować tarota, S. potwierdza. Toruniu, nadchodzę!



Gaga, ulala.

2 głupców.

  1. Unknown Says:

    Alejądro, umyj naczynia albo nie dostaniesz lizaka! *rotfl*
    Generalnie jestem Enigmatyczną Pomarańczową Plamą, chyba wpiszę to sobie kiedyś do CV.

  2. Guigne. Says:

    widzisz co osiągasz dzięki mnie?

Prześlij komentarz