honey, but we've got no money

26 stycznia 2010
Borzeborzeborzeborze, wypiję 3410 litrów mleka w celu zabicia się tlenkiem arsenu, tak mnie wszystko denerwuje. (Tak, to jest właśnie dawka mleka, jaką musiałabym wypić, chcąc zatruć się arsenem.)

Przestraszyłam się wizji, że moje ewentualne dziecko będzie miało do mnie jakiekolwiek pretensje odnośnie pogardy względem Lady Gagi. Dlatego też chodzę po domu i trzęsę tyłkiem w futrynach w rytm jej brzydkich piosenek.

- uważaj, bo zostaniesz rozdziewiczona tą łyżeczką.
- żeby było z czego rozdziewiczać...
- o_O
W mojej klasie tylko mój syn pozostał w stanie dziewiczym. Ale jego to nikt nie docenia.


Idę kurwa po jedzenie.

6 głupców.

  1. Enten-Eller Says:

    Gaga, ulala.

  2. Ola Says:

    łont jor bed romans

  3. Unknown Says:

    czeri czeri bóm bóm.

  4. Guigne. Says:

    hani bat łiw gat noł mani o.O

  5. Enten-Eller Says:

    Garaż glamurus.

  6. Ola Says:

    dat boj iz e monster

Prześlij komentarz