bob_hardy69

26 stycznia 2010
Właśnie zapisałam 11 stron podstawowych rzeczy na temat problematyki "Mistrza i Małgorzaty". Wszystko, byle nie musieć otwierać angielskiego, prawda.

Sądzę, że jeszcze miesiąc i wszystkie dzieci indie będą słuchać zespołu Tinariwen, tak jak rok temu elyta z lastfmowej grupy "łege łege" słuchała Buraków.

Chce mi się prawdziwych ferii, nie chce mi się jechać na całe dwa tygodnie.



One, two, three, bijcie master-czuł-ki.

[Nojajebięwpizdujebanakurwamać]

Ewa, przepraszam, że lecę na twojego męża, trzeba było sobie wziąć brzydszego (albo lepiej nie, znasz moje zdanie). Hihi.

2 głupców.

  1. Enten-Eller Says:

    Chciałam wziąć brzydszego, to powiedziałaś, że żadnych krasnali i firanek. Nie ma nic bardziej uła niż łege łege.

  2. Gnommmish Says:

    A ja nie miałam żadnnego zadania domowego przez 100 lat i jest taka zmuła, że się pod ławką, a nauczyciel i tak nic nie widzi :<

Prześlij komentarz