sweetness, sweetness, I was only joking when I said by rights you should be bludgeoned in your bed

23 stycznia 2010
Dzień dobry, mam ładne dwuczłonowe imię and now I know how Joan of Arc felt.


I jestem w 2/4 modsem, w 3/6 rockersem.

A ten skuter to pożyczyli ode mnie.


Jestem zwolenniczką aktywnego trybu życia. Dlatego nie siedzę w szkole podczas lekcji wfu.



A ponadto to mój bardzo dogłębny i nieprawdziwy opis - obok.



(Muszę wymyślić jakąś ideę dla blogusia, żeby był ciekawy, jak tamten, na którym pisałam tylko wtedy, gdy miałam ochotę zostać emo, jak i tamten, na którym piszę, jak chcę komuś obrobić dupę)

(Muszę wymyślić jakieś fajne etykiety, których nikt nie zrozumie)

8 głupców.

  1. Suzi Says:

    a zdjęcie nr2 ma wiele wspólnego z aktywnością fizyczną dzięki szyldowi "fitness."

  2. Guigne. Says:

    właśnie. tylko ów fitness kosztuje 50 złotych za wjazd.

  3. Suzi Says:

    samo patrzenie na cenę wydaje się męczące.

  4. Guigne. Says:

    no tak. i stanie w kolejce w McDonaldzie po frytki.

  5. Suzi Says:

    ja się zmęczyłam unikaniem kserówek, które zagwarantują mi zdanie egzaminu.

  6. Guigne. Says:

    to nie unikaj, ale to chyba szybciej zmęczy.

  7. Suzi Says:

    generalnie przejebane.

  8. Guigne. Says:

    i pokazuje że nas 7 jak 2.

Prześlij komentarz