przyszedłemsiękochać.

10 marca 2010


Wszystko cieknie (Świetlicki)

Nie śnij się. nie śnij. W którymś śnie się utop
tak ostatecznie i nie przyśnij już się.
Robisz mi nieporządek w chaosie. Aż muszę
zaraz po przebudzeniu kląć bezgłośnie, żeby
ciebie odpędzić. Do mojej przeszłości
wprowadzili się obcy, nawet nie wiem kto,
leżą przy tobie na tapczanie, sprawnie
- uczciwie za drzwi wypychają, tak że
to nie jest teraz moja przeszłość. Dzisiaj odwilż.
I wszystko cieknie. Wszystko cieknie.
Niszczeją wszelkie trwałe formy.
Budzi się z zimy rozedrgany ustrój.


Kurwa, jaki ten świat brzydki.

(Chcę ładny, wygodny fotelik przy okrągłym stoliku z lampką z abażurem, chcę pić wino z lampek i kawę z filiżanek, no i literaturę)

14 głupców.

  1. a Ty nie lubisz wisienek;<

  2. Guigne. Says:

    bo lubię czereśnie.

  3. Anonimowy Says:

    Ja tez nie lubię wisienków.

  4. Guigne. Says:

    Kwaśne są.

  5. Suzi Says:

    a z czego chcesz pić literaturę? bo ja np. chciałabym aktualnie z tomików Poświatowskiej, ale menda kuzynka nie chce odesłać.

  6. Guigne. Says:

    chcę skończyć Annę Kareninę, bo mnie już męczy, ale będę mieć wyrzuty sumienia, jak ją rzucę w kąt, ona taka biedna w ciąży, zaraz w gorączce połogowej leżeć będzie.

  7. Enten-Eller Says:

    Poczekaj na rok, powiedzmy, 2022.

  8. Suzi Says:

    ano zaprawdę. ale z drugiej strony takie wpierniczające są kobiety w literaturze, że aż ręce swędzą.

    miszcza i gośkę bym zmacała ale mam tylko w ohydnej wersji + opracowanie fujfuj.

  9. Guigne. Says:

    ja to pierdolę, dziś jestem w nastroju nieprzysiadalnym.

  10. Suzi Says:

    pomacaj kota, będzie ci lepiej.

  11. Guigne. Says:

    kotu jest w nastroju niedotykalnym, też to pierdoli, też nie ma ochoty.

  12. Suzi Says:

    słucham nosowskiej. pamiętam, że piesu faficzka nie lubi nosowskiej. może twoje kotu lubi?

  13. Guigne. Says:

    siedzi na głośniku, z tym, że nie tym, z któregoż leci nosowska.

  14. Suzi Says:

    kot na głośniku - podwójne pozytywne wibracje.

Prześlij komentarz